Wij zoeken een administratief medewerker!

Wij zoeken een administratief medewerker met een passie voor onze nieuwe levensacademie (100 %).

Zoekt een administratief medewerker

Wie wij zijn… Avansa Mid-en Zuidwest, één van de 13 Avansa’s (voorheen bekend als Vormingpluscentra) in Vlaanderen

We ijveren voor een samenleving waarin iedereen meetelt en meedoet…ieders inbreng is cruciaal in een echte democratische samenleving die inclusief, solidair en duurzaam is.

Vanuit de bezorgdheden en toekomstdromen die in Midden- en Zuid-West-Vlaanderen leven, organiseren we vorming, stimuleren we gemeenschapsvorming, ontplooien we culturele activiteiten en zetten we de regio en de samenleving in beweging.

We stimuleren het individu tot persoonlijke groei in onze groepswerkingen. We streven naar een op zorgzaamheid gebaseerde samenleving. Persoonlijke en maatschappelijke groei gaan voor ons hand in hand.

Wie zoeken we?

We zoeken een administratief medewerker die zich sterk aangetrokken en verbonden voelt met onze missie en die gelooft in de kracht van de vorming in onze levensacademie en in de kracht van ons project.

Avansa Mid- en Zuidwest wil een diverse organisatie zijn, dus het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waarin je gelooft en van wie je houdt. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil maakt voor onze organisatie.

Wat ga jij doen?

-Als administratief medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze cursisten, bezoekers, partners…

-Je staat in voor het inschrijven en onthalen van deelnemers aan onze vormingen en projecten.

-Je maakt afspraken met docenten en helpt deelnemers met hun vragen.

-Je maakt afspraken met vrijwilligers en zorgt ervoor dat de planning gesmeerd loopt.

-Je hebt een verantwoordelijkheid voor de verhuur van lokalen en de praktische organisatie van ons Avansa-huis.

-Je volgt een aantal programma’s in onze levensacademie op (persoon en relatie en digidokter): je volgt op welke programma’s extra publiciteit nodig hebben, welke programma’s kunnen plaatsvinden, je lost problemen op die rijzen in de vormingen van docenten, je onderhoudt contact met de partners (bibliotheken), je zorgt voor evaluaties en je bent nabij.

Wanneer?

Wij zijn op zoek naar vervanging vanaf 1 september 2021 t.e.m 31 december 2021.

Wie ben je?

Je bent…

  • Flexibel

  • Computervaardig: je hebt een uitstekende kennis van office word, je kan je snel inwerken in een nieuwe crm- systeem (Salesforce).

  • Van nature vriendelijk en dus heel klantvriendelijk.

  • Spontaan: je helpt graag mensen voort.

  • Proactief: je merkt wat er mist of nog nodig is, als praktisch organisator van activiteiten.

  • Je hebt een bachelordiploma in office management, bedrijfsmanagement of een gedegen secretariaatsopleiding.

  • Bereid om af en toe een avond of weekenddag te werken.


Wat bieden wij?

  • Een enthousiast team dat resultaat én proces belangrijk vindt.

  • Een contract van bepaalde duur voor 4 maanden.

  • Een verloning volgens PC329 op barema A2.

  • Maaltijdcheques van 8 euro, een mooi aantal vakantiedagen, gratis woon-werkverkeer met openbaar vervoer (ons kantoor is aan het station van Kortrijk gelegen) en een fietsvergoeding.

  • Wij hechten veel belang aan coaching en vorming.


Wil je solliciteren?

Stuur een motivatiebrief en een CV naar katrien.delporte@avansa.be. In je brief zelf mag je je richten aan Nathalie Van Leuven (onze directeur) en dit graag vóór 16 augustus.

In de week van 16 augustus geven we jou een seintje.


Datum bericht ma 19 juli '21